Materialen van gemeente, huur
Privacy
Als u een aanvraag of melding doet, heeft de gemeente uw persoonsgegevens nodig. De gemeente behandelt uw persoonsgegevens zorgvuldig. In de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) staat hoe de gemeente met uw persoonsgegevens moet omgaan.
De belangrijkste regels zijn:
- De gemeente vraagt alleen om gegevens die nodig zijn voor het afhandelen van uw aanvraag of melding. De gemeente vraagt niet om andere gegevens.
- De gemeente gebruikt uw gegevens alleen voor het verwerken van uw aanvraag, melding of voor iets wat daar direct mee te maken heeft.
- De gemeente bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is.
- De gemeente zorgt ervoor dat uw persoonsgegevens veilig zijn.
- Alleen mensen die uw gegevens nodig hebben voor hun werk kunnen ze bekijken.
- Andere organisaties krijgen uw gegevens alleen als dit wettelijk verplicht is.
- Als u hierom vraagt, dan vertelt de gemeente u:
- welke gegevens de gemeente over u heeft
- waarvoor deze gegevens nodig zijn
- wat er met uw gegevens gebeurt
- Kloppen uw gegevens niet? Dan kunt u de gemeente vragen om ze te corrigeren.
Het is mogelijk om materialen te huren van de gemeente, omdat u bijvoorbeeld een evenement organiseert. De gemeente beschikt over dranghekken, afvalcontainers, verkeersborden etc.
Wilt u op voorhand meer informatie over de verhuur van de materialen? Neem dan contact op met de de afdeling Inrichting Beheer Openbare Ruimte. De afdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:00 uur.
Wat zijn de voorwaarden?
-
de aanvrager is verantwoordelijk voor alle gehuurde materialen
-
wat de gemeente u kan leveren, hangt af van beschikbaarheid van de materialen
-
voor de huur van de materialen ontvangt u achteraf een factuur
-
zijn materialen beschadigd of niet teruggebracht? Dan betaalt u de nieuwwaarde van het materiaal
Wat moet u doen?
-
U levert uw aanvraag in via het aanvraagformulier huren materialen(Verwijst naar een externe website).
-
Vult het Excel formulier in, sla het bestand op.
-
Verstuur het ingevulde bestand naar backofficeibor@oss.nl(Verwijst naar een e-mailadres)
-
U krijgt van ons een bevestiging met een pdf-bijlage.
-
Controleer het formulier.
Wat kost het?
Kiest u ervoor om zelf de materialen op te halen en terug te brengen dan zijn de gehuurde materialen gratis.
Uitgezonderd overige Diensten en tekstborden.
Kiest u ervoor dat de gemeente de materialen levert? Dan worden alle kosten bij u in rekening gebracht.
-
Het leveren van materialen kost 20.- exclusief de benodigde materialen.
-
De materialen worden op één locatie geleverd en daar weer opgehaald.
-
Als de materialen niet op de afgesproken locatie zijn verzameld worden de extra uren in rekening gebracht.
-
Als u de materialen op locatie uit wil laten zetten dan graag een situatietekening aanleveren.
- De kosten voor extra werkzaamheden zijn € 65.- per persoon per uur.
Bij het invullen van het formulier selecteert uw zelf ophalen Ja/Nee.
Afhankelijk van uw keuze, ziet u onderaan het formulier de totale kosten.
Prijzen aanschaf materialen 2025:
Dranghek | €50,- |
Dranghek+C01 en BM16 | €360,- |
Verkeersbord | €60,- |
Pion | €50,- |
Vlaggenmast | €240,- |
Vlag | €10,- |
Sleutel | €20,- |
Ketting + hangslot | €30,- |
Container 240L | €30,- |
Container 1000L | €120,- |
Knijper + ring | €40,- |